REGULAMIN sklepu internetowego
smart HR Małgorzata Wolska
Niniejszy regulamin sklepu internetowego ma na celu przedstawienie informacji o sposobie złożenia zamówienia i zawarcia umowy na moje usługi lub produkty elektroniczne, sposobach płatności dostępnych w sklepie, procedurze odstąpienia od umowy czy postępowaniu reklamacyjnym.
Właścicielką sklep jest Małgorzata Wolska prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą „smart HR Malgorzata Wolska” z siedzibą w Radomiu (26-610), ul. Moniuszki 2a/22, posługującej się numerem NIP: 9482114527.
W każdej chwili możesz skontaktować się ze sklepem wysyłając wiadomość na adres e-mail kontakt@projekt-kariera.pl
§ 1
Definicje
Na potrzeby niniejszego regulaminu, przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:
- Regulamin– niniejszy regulamin, dostępny pod adresem https://www.projekt-kariera.pl/regulamin-sklepu/,
- Sklep– sklep internetowy działający pod adresem https://www.projekt-kariera.pl/sklep
- Sprzedający– Małgorzata Wolska prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą „smart HR Malgorzata Wolska”” z siedzibą w Radomiu (26-610), ul. Moniuszki 2a/22, posługującej się numerem NIP: 9482114527.
- Usługodawca – Małgorzata Wolska prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą „smart HR Malgorzata Wolska”” z siedzibą w Radomiu (26-610), ul. Moniuszki 2a/22, posługującej się numerem NIP: 9482114527.
- Kupujący / Klient / Usługobiorca– osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub ułomna osoba prawna,
- Konsument – osoba fizyczną, która zawiera Umowę Sprzedaży w celu niezwiązanym bezpośrednio z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Sklep Internetowy – serwis internetowy dostępny pod adresem projekt-kariera.pl/sklep, za pośrednictwem którego Klient może kupić Produkt lub Usługę.
- Strona Internetowa – serwis internetowy dostępny pod adresem projekt-kariera.pl.
- Produkt elektroniczny – dostępne w sklepie internetowym szkolenia, webinary, ebooki, książki, etc.
- Usługa elektroniczna – usługa świadczona przez Usługodawcę na rzecz Klienta realizowana drogą elektroniczną: konsultacje, sesje coachingowe, szkolenia, przygotowanie dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny), analiza CV. profili w biznesowych mediach społecznościowych, redagowanie tekstów, etc.
- Konsultacja – oznacza usługę oferowaną przez Sprzedającego, w trakcie której omawiane są kwestie związane z tematyką strony zgodnie z ustaleniami z Kupującym. Konsultacje realizowane są telefonicznie lub za pośrednictwem komunikatorów internetowych (Zoom, Skype, Whatsapp).
- Pakiety usług– oznacza zestaw usług zgodnie z ofertą zamieszczoną w sklepie internetowym.
- Newsletter – Usługa Elektroniczna, którą świadczy Sprzedający za pomocą poczty elektronicznej, dzięki której możliwe jest subskrybowanie i automatyczne otrzymywanie przez Klientów drogą elektroniczną cyklicznych, bezpłatnych informacji, m.in. o nowościach, promocjach i wskazówkach związanych z tematyką strony.
- Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktów w rozumieniu Kodeksu cywilnego, zawierana na odległość pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, za pośrednictwem sklepu internetowego.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta określające jednoznacznie rodzaj i ilość Produktów lub Usług, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży na odległość za pośrednictwem sklepu internetowego.
- Podmiot realizujący płatność – zewnętrzny podmiot pośredniczący przy realizacji płatności za pomocą przelewu bankowego lub płatności kartą płatniczą.
- Dane osobowe – oznaczają dane Kupującego, przy użyciu których Sprzedający może się z nim skontaktować celem realizacji zamówienia oraz wystawienia faktury, obejmujące m.in., adres poczty elektronicznej i numer telefonu.
§ 2
Postanowienia wstępne
- Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedający zapewnia Kupującemu możliwość zawarcia umowy sprzedaży usług dostępnych w Sklepie, umowy o dostarczenie treści cyfrowych w postaci produktów elektronicznych opisanych na stronach Sklepu.
- Regulamin określa zasady i warunki korzystania ze Sklepu, a także prawa i obowiązki Sprzedającego i Kupującego.
- Do korzystania ze Sklepu nie jest konieczne spełnienie szczególnych warunków technicznych przez komputer lub inne urządzenie Kupującego. Wystarczające są:
- dostęp do Internetu,
- standardowy system operacyjny,
- standardowa przeglądarka internetowa,
- posiadanie aktywnego adresu e-mail.
- Kupujący nie może dokonać zakupu w Sklepie anonimowo ani pod pseudonimem.
- Zakazane jest podczas korzystania ze Sklepu dostarczanie treści o charakterze bezprawnym, w szczególności poprzez przesyłanie takich treści za pośrednictwem formularzy dostępnych w Sklepie.
- Wszystkie ceny produktów podane na stronach Sklepu są cenami brutto.
§ 3
Usługi świadczone drogą elektroniczną
- Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedający świadczy na rzecz Kupującego usługi drogą elektroniczną.
- Podstawową usługą świadczoną drogą elektroniczną na rzecz Kupującego przez Sprzedającego jest umożliwienie Kupującemu złożenia zamówienia w Sklepie prowadzącego do zawarcia ze Sprzedającym umowy. Złożenie zamówienia możliwe jest bez konieczności posiadania konta w Sklepie.
- Jeżeli Kupujący zdecyduje się założyć konto w Sklepie, Sprzedający świadczy również na rzecz Kupującego usługę drogą elektroniczną polegającą na założeniu i utrzymywaniu konta w Sklepie. W koncie przechowywane są dane Kupującego oraz historia złożonych przez niego zamówień w Sklepie. Kupujący loguje się do Konta z wykorzystaniem swojego adresu e-mail oraz zdefiniowanego przez siebie hasła.
- Założenie konta w Sklepie odbywa się poprzez wypełnienie i przesłanie, za pomocą automatycznego mechanizmu Sklepu, formularza rejestracyjnego. Kupujący może w każdej chwili usunąć konto, przesyłając stosowne żądanie do Sprzedającego. Usunięcie konta nie spowoduje usunięcia danych o złożonych zamówieniach z wykorzystaniem konta.
- Jeżeli Kupujący zdecyduje się zapisać do newslettera, Sprzedający będzie świadczyć na rzecz Kupującego usługę drogą elektroniczną polegającą na przesyłaniu Kupującemu wiadomości e-mail zawierających informacje o nowościach, promocjach, produktach lub usługach Sprzedającego. Zapis do newslettera odbywa się poprzez wypełnienie i przesłanie formularza zapisu do newslettera lub poprzez zaznaczenie stosownego checkboxa w procesie składania zamówienia. Kupujący może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania newslettera, klikając w przycisk służący do rezygnacji widoczny w każdej wiadomości przesyłanej w ramach newslettera lub przesyłając stosowne żądanie do Sprzedającego.
- Usługi newslettera świadczone są drogą elektroniczną na rzecz Kupującego nieodpłatnie.
- Usługi zawierane za pośrednictwem Sklepu na konsultacje, pakiety tematyczne oraz produkty elektroniczne są odpłatne i stanowią umowy sprzedaży oraz umowy o dostarczenie treści cyfrowych.
- W celu zapewnienia bezpieczeństwa Kupującemu i przekazania danych w związku z korzystaniem ze Sklepu, Sprzedający podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione.
- Sprzedający podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania Sklepu. Kupujący powinien poinformować Sprzedającego o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Sklepu.
- Wszelkie reklamacje związane z funkcjonowaniem Sklepu, Kupujący może zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail kontakt@projekt-kariera.pl. W reklamacji Kupujący powinien podać imię i nazwisko, adres do korespondencji, a także rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu. Sprzedający będzie rozpatrywać wszelkie reklamacje w terminie do 14 dni od otrzymania reklamacji i poinformuje Kupującego o jej rozstrzygnięciu na adres e-mail składającego reklamację.
§ 4
Składanie zamówienia
- Kupujący może złożyć zamówienie jako zarejestrowany klient albo jako gość.
- Zarejestrowanym klientem jest Kupujący, który posiada konto w Sklepie. Kupujący może założyć konto z poziomu Sklepu.
- Złożenie zamówienia odbywa się poprzez wypełnienie formularza zamówienia po uprzednim dodaniu do koszyka interesujących Kupującego produktów. W formularzu konieczne jest podanie danych niezbędnych do realizacji zamówienia. Na etapie składania zamówienia następuje również wybór metody płatności za zamówienie. Warunkiem złożenia zamówienia jest akceptacja Regulaminu, z którym Kupujący powinien uprzednio się zapoznać. W razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących regulaminu, Kupujący może skontaktować się ze Sprzedającym.
- Po kliknięciu w przycisk finalizujący zamówienie Kupujący zostanie przekierowany do bramki płatności, zgodnie z wybraną metodą płatności. Po skutecznym dokonaniu płatności, Kupujący zostanie zwrotnie przekierowany na stronę Sklepu z potwierdzeniem zamówienia. Z tą chwilą umowę uważa się za zawartą pomiędzy Kupującym a Sprzedającym. Potwierdzenie zawarcia umowy zostanie przesłane Kupującemu na adres e-mail podany w formularzu zamówienia.
- W zależności od przedmiotu zamówienia, między Kupującym a Sprzedającym może zostać zawarta umowa określonego rodzaju:
- w przypadku konsultacji – umowa sprzedaży,
- w przypadku produktów elektronicznych – umowa o dostarczenie treści cyfrowych.
- Jeżeli przedmiotem zamówienia są jednocześnie produkty różnego rodzaju, złożenie zamówienia prowadzi do zawarcia kilku umów określonego rodzaju odpowiadających przedmiotowi zamówienia.
- W formularzu zamówienia Kupujący musi podać prawdziwe dane osobowe. Kupujący ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych. Sprzedający zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia w sytuacji, gdy Kupujący podał nieprawdziwe dane lub gdy dane te budzą uzasadnione wątpliwości Sprzedającego co do ich poprawności. W takim przypadku Kupujący zostanie poinformowany telefonicznie lub poprzez pocztę elektroniczną o wątpliwościach Sprzedającego. W takiej sytuacji Kupującemu przysługuje prawo wyjaśnienia wszelkich okoliczności związanych z weryfikacją prawdziwości podanych danych. W przypadku braku danych pozwalających Sprzedającemu na podjęcie kontaktu z Kupującym, Sprzedający udzieli wszelkich wyjaśnień po podjęciu kontaktu przez Kupującego.
- Kupujący oświadcza, że wszelkie dane podane przez niego w formularzu zamówienia są prawdziwe, natomiast Sprzedający nie jest zobowiązany do weryfikowania ich prawdziwości i poprawności, choć posiada takie uprawnienie zgodnie z ust. 7 powyżej.
§ 5
Dostawa i płatność
- Dostępne metody płatności za zamówienie opisane są na stronach Sklepu oraz prezentowane są Kupującemu na etapie składania zamówienia.
- Płatności elektroniczne przelewy24 obsługiwane są przez następującego operatora płatności: PayPro SA – z siedzibą w Poznaniu przy ul. Kanclerskiej 15, 60-327 Poznań, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego po numerem KRS 0000347935, numer NIP 7792369887, o kapitale zakładowym wynoszącym 4.500.000,00 zł, w całości opłaconym, wpisaną do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem podmiotu w UKNF IP24/2014, jako krajowa instytucja płatnicza.
- Płatność w systemie PayPal realizowana jest przez PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A. (zarejestrowana w R.C.S. Luxembourg pod numerem B 118 349), z oficjalną siedzibą w Luksemburgu, L-2449.
- W przypadku płatności kartami kredytowymi, dostępne są następujące rodzaje kart: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro.
§ 6
Produkty elektroniczne
- Realizacja zamówienia obejmującego produkt elektroniczny taki jak e-book, webinar, szkolenie online, itp. następuje poprzez przesłanie na adres e-mail podany przez Kupującego w formularzu zamówienia wiadomości zawierającej instrukcję pobrania lub uzyskania dostępu do zakupionego produktu elektronicznego.
- Z chwilą wysyłki wiadomości, o której mowa w ust. 1 powyżej, treści cyfrowe objęte przedmiotem zamówienia uważa się za dostarczone w całości Kupującemu.
§ 7
Usługi elektroniczne
- Konsultacje oferowane przez Sprzedającego i oferowane w sklepie internetowym są płatne.
- Długość konsultacji zgodnie z wykupioną usługą wynosi między 30 a 90 minut.
- Jeśli Klient zakupi więcej niż jedną konsultację czas konsultacji się sumuje i na życzenie klienta może zostać wykorzystany jednorazowo.
- Czas Konsultacji drogą elektroniczną nie może przekroczyć czasu wykupionej przez Klienta Usługi.
- Konsultacje odbywają się w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach 10:30 – 17:30 lub sporadycznie w soboty, po uprzednim potwierdzeniu takiej możliwości.
- Terminy konsultacji są ustalane z Klientem indywidualnie po złożeniu Zamówienia.
- W przypadku konieczności zmiany daty konsultacji przez Klienta – Klient jest zobowiązany do poinformowania o zmianie droga mailową lub telefoniczną nie później niż na 24h przed ustalonym terminem konsultacji.
- W przypadku konieczności zmiany daty konsultacji przez Usługodawcę Klient zostanie poinformowany o tym telefonicznie oraz drogą mailową. Jeżeli zmiana będzie kolidowała z terminami Klienta i Klient zrezygnuje z dalszej realizacji usługi otrzyma pełny zwrot wpłaconych środków na konto.
- W przypadku wystąpienia problemów technicznych w trakcie korzystania z komunikatorów internetowych, rozmowa zostanie kontynuowana zaraz po naprawie błędu lub telefonicznie. Jeśli nie będzie możliwości kontynuowania konsultacji z przyczyn technicznych Strony ustalą inny termin konsultacji.
- Kupujący może wykorzystać zakupione konsultacje lub pakiety usług w ciągu 60 dni od dnia dokonania płatności
- Klientowi nie przysługuje zwrot kosztów z powodu braku możliwości realizacji Usługi z powodu niezależnego od Sprzedającego.
- Sprzedający rozpoczyna realizację usług na rzecz Klienta po uprzednim otrzymaniu płatności za wybraną usługę lub pakiet usług.
- Sprzedający zobowiązuje się do zachowania poufności i zachowania w tajemnicy wszystkich informacji przekazanych przez Klienta w formie pisemnej lub ustnej.
- Klient zobowiązany jest do podania takich danych jak: imię i nazwisko, adresu zamieszkania, adres e‑mail oraz numer telefonu.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki podania nieprawdziwych lub błędnych danych przez Klienta w formularzu Zamówienia.
§ 8
Technikalia
- Klient we własnym zakresie i na własną odpowiedzialność powinien zadbać o aktualność oprogramowania niezbędnego do realizacji usługi oraz o dostęp do Internetu.
- Konsultacje odbywają się za pośrednictwem komunikatorów internetowych (Zoom, Skype lub Whatsapp) lub telefonicznie. Połączenie telefoniczne odbywa się na koszt Klienta.
- Do korzystania ze strony internetowej oraz sklepu internetowego Sprzedającego poleca się korzystania z przeglądarek internetowych: Chrome, Internet Explorer, Safari, Firefox.
- Do przygotowania plików, a w szczególności dokumentów aplikacyjnych takich jak CV oraz list motywacyjny oraz do realizacji usługi Analiza CV Sprzedający używa najnowszej wersji oprogramowania MS Office / MS Word.
- Usługodawca wysyła do Klienta dokumenty aplikacyjne w edytowalnych plikach z rozszerzeniem .docx. Klient zobowiązuje się do posiadania aktualnego oprogramowania umożliwiającego odczytanie przesłanych plików, Usługodawca nie dostosowuje dokumentów do oprogramowania Klienta ( starszych wersji MS Word, Pages, OpenOffice czy innych). Brak czytelności dokumentu lub formy graficznej wynikającej z różnicy oprogramowania lub nie posiadania możliwości odczytania przesłanego pliku nie może być podstawą do reklamacji.
- Wszelkie materiały dydaktyczne przesyłane są w formacie pliku .pdf.
- Usługodawca posługuje się plikami typu cookies, które umożliwiają gromadzenie informacji związanych z korzystaniem ze Sklepu. Pliki cookies to pliki tekstowe, które zapisywane są na dysku twardym w komputerach osób odwiedzających Sklepu, w celu zapisywania w nich informacji i danych dotyczących korzystania ze Sklepu. Brak włączonej obsługi plików cookies może powodować nieprawidłowości lub utrudnienia w funkcjonowaniu Sklepu.
§ 9
Prawa własności intelektualnej
- Sprzedający poucza niniejszym Kupującego, że treści zawarte w Sklepie, produkty elektroniczne, treści cyfrowe oraz materiały tekstowe, graficznie i zdjęciowe objęte są ochroną prawa autorskiego, a prawa autorskie przysługują Sprzedającemu.
- Bezprawne rozpowszechnianie treści lub materiałów, o których mowa w ust. 1 powyżej, mogę skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną.
§ 10
Odstąpienie od umowy Kupującego
- Kupujący, który zawarł ze Sprzedającym umowę na odległość, ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia objęcia w posiadanie kupionych rzeczy (w przypadku umowy sprzedaży) albo w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy (w przypadku umowy o dostarczenie treści cyfrowych).
- Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Kupującego przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedającego o utracie prawa odstąpienia od umowy.
- Chwilą rozpoczęcia świadczenia jest doręczenie Kupującemu wiadomości e-mail z instrukcją uzyskania dostępu do treści cyfrowych.
- Aby odstąpić od umowy, Kupujący musi poinformować Sprzedającego o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia w formie pisma wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną.
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Kupujący wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Kupującemu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
§ 11
Odpowiedzialność za wady
- Sprzedający ma obowiązek dostarczyć Kupującemu treść cyfrową wolną od wad.
- Sprzedający jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli sprzedana treść cyfrowa ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia za wady).
- Jeśli Kupujący stwierdzi wadę usługi lub treści cyfrowej, powinien poinformować o tym Sprzedającego, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie stosownej treści.
- W przypadku niezadowolenia z realizowanych Usług, Klient powinien niezwłocznie powiadomić o tym Sprzedającego oraz złożyć reklamację, zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu.
- Kupujący może kontaktować się ze Sprzedającym zarówno pocztą tradycyjną, jak również pocztą elektroniczną.
- Sprzedający ustosunkuje się do składanej przez Kupującego reklamacji w ciągu 14 dni od dnia doręczenia mu reklamacji za pomocą takiego środka komunikacji, przy wykorzystaniu którego reklamacja została złożona.
§ 12
Dane osobowe i pliki cookies
- Administratorem danych osobowych Kupującego jest Sprzedający.
- Dane osobowe Kupującego przetwarzane są w celu obsługi zamówień, konta użytkownika oraz ewentualnej obrony, dochodzenia lub ustalenia roszczeń związanych z zawieranymi za pośrednictwem Sklepu umowami.
- Szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies znajdują się w polityce prywatności dostępnej pod adresem https://projekt-kariera.pl/regulamin/
§ 13
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- Sprzedający wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi umowami na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
- Kupujący ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
- Kupujący może skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
§ 14
Postanowienia końcowe
- Sprzedający zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert, promocji oraz do zmiany cen w Sklepie bez uszczerbku dla praw nabytych przez Kupującego, w tym w szczególności warunków umów zawartych przed dokonaniem zmiany.
- Wszelkie spory związane z umowami zawieranymi za pośrednictwem Sklepu będą rozpatrywane przez sąd powszechny właściwy ze względu na stałe miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedającego. Postanowienie to nie znajduje zastosowania do Kupujących, w przypadku których właściwość oraz jurysdykcja sądu rozpatrywane są na zasadach ogólnych.
- Sprzedający zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin obowiązujący w dacie zawarcia umowy.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 01.02.2020.